Premiem parerile voastre!

imunitate copii
imunitate copii

Avem un nou magazin online.
Ne-am gandit sa fie mai aerisit, mai simplu, mai … cum doriti dvs. Ne-am gandit sa nu-l punem in functiune numai dupa ce este pus la punct, dar oare cine poate sa ne spuna cand o sa fie pus la punct? Clientii? Da si nu numai.
Asteptand parerile dvs. cu detalii despre cum doriti sa fie noul magazin online, ne-am gandit sa premiem cele mai bune indicatii, care o sa ne ajute la modificarile aduse magazinului online si de ce nu si blogului.
Administratorul site-ului o sa aprecieze indicatiile dvs. si o sa premieze cele mai bune indicatii cu produsele din imagine.
Va multumim anticipat .

 

Citeste si →   Stupina si pregatirea locului pentru pavilionul apicol

✅ Ai un VOUCHER de Reduceri? → Vezi aici cum îl poți folosi

Vreau sucuri NATURALE!

Și ție îți plac sucurile din fructe proaspete (de sezon), nepasteurizate, fără conservanți, fără fierbere și fără zahăr adăugat, NATURALE 100%?

Miere Săbăduș | Produse Apicole 100% NATURALE - cumpără produse direct din stup!

17 comentarii pentru “Premiem parerile voastre!

  1. ghizdavu iuliana simona spune:

    in primul rand sa alegeti un nume de domeniu ,scurt,usor de retinut si unic,un magazin online performant trebuie usor de navigat,sa ii faca pe clienti sa il share-uieasca,sa fie functional si sa se miste rapid,trebuie sa il promovati totul depinde de dumneavoastra promovare pe facebook,twitter, prieteni,e-mailuri, produsele sa fie de calitate ,fiecare produs sa aibe 2-5 imagini vizibile din unghiuri diferite,este important sa specificati cui se adreseaza produsele,apoi transportul, momentul in care produsul ajunge la destinatie si bineinteles modalitatile de plata , mult succes va doresc

  2. rosia victoria spune:

    BUNA ZIUA ,sugestiile mele ar fi urmatoarele :
    1- o rubrica intitulata pachete speciale in care un sa cuprinda de ex 3 feluri de miere sau 5,sau diferie combinatii de miere
    2-o rubrica numita oferte speciale -adica la cumpararea unui anumit nr de borcane primesti un cadou
    3-sau o alta oferta de ex la comenzi mai mari de 100 de lei primesti 10 la suta reducere
    4- transport gratuit la o comanda de peste 250 de lei

  3. Paun Dorin Petru spune:

    Site-ul este foarte bine catalogat , aranjat , compartimentat .Eu sunt foarte multumit cum arata acum .Succes pe viitor in afacerea dvs. de familie , unde promovati produse sanatoase , necesare tuturor .

  4. Plop Andra Georgaiana spune:

    Buna ziua , Din experienta va pot recomanda ca atunci cand un client deschide situl trebuie sa vada clar si organizata pagina . Produsele pe categorii , pozele si chiar variantele de gramaj si pret.
    Plata produselor e mult mai comod si util sa fie virate cu un curier rapid si plata la destinatie sau chiar cu posta ramburs.

  5. Paun Loredana spune:

    Eu doar atat am de spus : este afacerea dvs.de familie , e treaba dvs.cum va organizati site-ul si pagina , care drept sa spun este foarte bine aranjata si produsele sunt bine puse , aranjate frumos si sunt usor de gasit . Va respect pentru faptul ca sunteti o familie unita , harnica si promovati produse sanatoase .

  6. PicincuHobjila Viorica spune:

    Buna ziua,
    Suntem (eu si familia mea:)) fani Sabadus – am avut ocazia de a testa produsele dumneavoastra o data cu castigarea unui premiu pe pagina de facebook-de atunci le recomand cu caldura; noi suntem consumatori de miere, insa nu stiam cate produse pe baza de miere pot fi realizate si ce beneficii au.

    Am studiat magazinul online si am constatat ca:

    – in ceea ce priveste plata – exista doar doua optiuni, PayPal si transfer bancar, ceea cear fi o problema pentru multi potentiali clienti, care ar prefera sa poata achita ramburs-de exemplu, eu: nu am habar cum se procedeaza cu PayPal (desi stiu ca se foloseste destul de mult aceasta metoda de plata; dar nu m-a atras ideea de a invata despre ce e vorba si, daca ar fi sa comand ceva din mediul online, nu cred ca as aloca timp studiului ci mai degraba as renunta la achizitionare); in ceea ce priveste transferul bancar, e ok atat timp cat persoana are cont bancar; ramane intrebarea: clientii simpli, care au doar venit cash ori nu au incredere in platile online (ca sunt multe astfel de persoane), cum procedeaza?
    – in ceea ce priveste categoria „pret”, din partea stanga a paginii: ar trebui sa fie si varianta <50lei (caci aveti astfel de produse) si la categoria "siropuri naturale" de exemplu, nu exista optiunea "pret"(chiar daca este stoc epuizat, potentialul client trebuie sa isi faca o idee de ansamblu despre ce produse poate achizitiona si la ce nivel de pret)
    – in ceea ce priveste informatiile despre produs: o parte dintre produse au atasate informatii despre continut, administrare, altele nu au, de exemplu "imunitate pentru copii"
    – in rest, magazinul online e pe placul meu, fiind extrem de simplu de navigat pe el

    In ceeace priveste blogul:

    – la rubrica foto, am datclick pe o poza si nu pot derula…pentru a vizualiza, marit, toate imaginile
    – ar fi interesant de adaugat mici filmulete cu albinutele
    – consider ca ar fi mai ok articolele, daca s-ar face incadrarea in pagina a textului (ca si continut e totul perfect, doar ca randurile sunt "dezordonate")
    – in partea dreapta sus e optiunea "cauti ceva?"-trebuie putin modificat, pentru a usura operatiunea de cautare: in momentul in care am dat click sa scriu un cuvant, nu s-a sters automat "termenul cautat"(cum ar fi indicat),ci a trebuit sa sterg eu, manual, apoi sa scriu cuvantul

    Felicitari pentru ceea ce faceti si multa putere de munca in continuare!

  7. ene maria spune:

    Hristos a inviat ! cred ca magazinul online e ok, va multumesc pentru ca sunteti alaturi de noi si ne oferiti produse de calitate , aceasta conteaza – calitatea – natural= sanatate . Albert Einstein a spus cindva ca daca albinele ar dispare de pe fata pamintului, atunci omul ar mai supravietui cel mult 4 ani pe planeta. Deci felicitari pentru ceia ce faceti

  8. marc susana spune:

    Apariția magazinelor și modernizarea formelor de comerț permit comercianților să dezvolte instrumentele merchandisingului și să sporească importanța lor în procesul de promovare a produselor. Principalele obiective ale merchandisingului modern presupun:
    Atragerea și transformarea trecătorilor în vizitatori;
    Transformarea vizitatorilor în cumpărători („seducerea”);
    Transformarea procesului de cumpărare într-o experiență pozitivă pentru a stimula vizitele viitoare ale clienților.
    Va doresc mult succes !

  9. ANTON MARILENA spune:

    Mi-as dori ca noul magazin online sa fie bine organizat, produsele pe categorii si preturi ca sa fie cat mai usor de accesat si de gasit. Totul sa fie asezat ca intr-un magazin chiar daca acesta este virtual sa dea senzatia ca ai fi chiar intr-un magazin si vezi produsele cu adevarat. Ar fi bine sa se faca si mai multa reclama produselor pt a atrage clienti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *