Fan courier de tot rahatul sau angajati dobitoci ?

Nu stiu ce se intampla in tara asta, nu mai gasesti oameni punctuali cu servicii de calitate ? Saptamana trecuta am am fost pus intr-o situatie neplacuta de catre cei de la Urgent curier, despre care a scris si Arhi. Am revenit din nou la cei de la Fan courier si am trimis coletul in tara, iar cand a ajuns un borcan cu miere era spart.
Am luat legatura cu angajatii de la Fan courier din Satu Mare si le-am cerut o rezolvare amiabila a incidentului, dar mi-au taiat rasuflarea spunand „trebuia facut un proces verbal sa mentionati ca transportati lichide”, iar eu l-am intrebat daca nu trebuia sa-mi ceara acest lucru agentul care a ridicat coletul, iar fara nici o remuscarea mi-a spus ” ba da, e vina lui”, iar cand i-am cerut sa-mi plateasca cineva pagubele, mi-a spus   „asta ar insemna sa scoata din buzunar cineva banii pt borcan si nu ne permitem”. I-am cerut sa ia legatura cu seful lui si sa-i comunice incidentul, dar mi-a spus ca nu are rost deoarece cunoaste procedura.
In concluzie, asemenea incidente se intampla zilnic, iar patronii acestei firme au stabilit reguli stiute numai de ei si angajati in asa fel sa nu plateasca nici o despagubire.
Eu cred ca trebuie sa stie tot mai multa lume despre scarbosenia celor de la Fancourier si neregulile care li se fac clientilor, deoarece suntem jegmaniti pe fata cu tupeu.

Citeste si →   Vrei sa afli gustul la produsele naturale de la albine ?

✅ Ai un VOUCHER de Reduceri? → Vezi aici cum îl poți folosi

Vreau sucuri NATURALE!

Și ție îți plac sucurile din fructe proaspete (de sezon), nepasteurizate, fără conservanți, fără fierbere și fără zahăr adăugat, NATURALE 100%?

Miere Săbăduș | Produse Apicole 100% NATURALE - cumpără produse direct din stup!

17 comentarii pentru “Fan courier de tot rahatul sau angajati dobitoci ?

  1. ianos spune:

    da,nu se dezmint cei de la fan curier…mi-au ratacit coletul,habar nu au pe unde se afla,arunca vina unii pe altii,am dat telefoane peste telefoane si se pare ca-i doare la basca…pt un traseu de numai 50 km au reusit sa „piarda” un colet…ma intreb insa daca nu au facut asta intentionat,valoarea coletului fiind destul de mare,plus ca nu a fost nici asigurat..cea mai de cacao firma de curierat,si cu posta romana ajung mai repede si mai in siguranta coletele..m-am lecuit de ei si de transportul lor gratis cu verificare

  2. Adrian spune:

    La mine au fost atat de incompetenti incat nu au luat pachetul de la sediul din judetul meu sa mi-l aduca, nici mesaj nu au dat ca sa ma pot duce personal dupa el. Adica le-a luat cateva ore sa il aduca din Suceava pana aici, si le ia 2 zile sa il aduca 20 de km? WTF

  3. Anonymous spune:

    Ai mare dreptate eu sunt maritata de cateva luni cu un angajat de la FAN COURIER. Daca stiam nici ca mai ma maritam sau ii puneam conditii: -DEMISIA sau EU ? Zici ca e insurat cu FAN COURIER nu cu mine. Intradevar salarile sunt de tot rasul si ami e si angajat vechi in firma.Adevaru cum vreti sa ajunga coletele in tregi la destinatari cand ei sunt sictiriti de zalari si alergatura multa.Imi pare rau pt.cei care au avut de suferit cu coletele zdrobite ii inteleg singuri vinovat sunt SEFII proasta organizare .De geaba se lucreaza ei in ture daca nu sunt organizati.Eu una sunt satula de FAN.DEMISIA sau DIVORT. In ritmul acesta nici copii nu o sa avem ca lucreaza NON STOP. SA VA FIE RUSINE LA TOATA CONDUCEREA PT.PROASTA ORGANIZATIE.

    • albinuta veninoasa spune:

      Mda, este si asta o solutie, sa distrugi coletele cand sefii isi bat joc de tine.
      Poate chiar este o metoda buna sa mearga spre falimentare acest FANcur.
      Ce sa zic, distruge-ti colete, pana o sa fie despagubit primul client.

  4. Anonymous spune:

    Sotul meu lucreaza la FAN COURIER BUCURESTI si am o nemultumire catre toti SEFII si doresc un raspuns:tineti oameni la lucru atatea ore.Eu imi vad sotul seara 1 ora,i-a masa apoi se spala si somn de voie.dimineata pleaca si vine seara tarziu.Chiar atat de mult este de munca? Parca s-a INSURAT CU FANU. Mai gaditiva dragi SEFI ca aveti si voi sotii si copii acasa.Voi bine mersi va terminati programul si plecati spre casa.Iar prosti muncesc pana in noapte pe bani de nimica. SA VA FIE RUSINE….

  5. Anonymous spune:

    Sa va spun eu cum sta treaba. FAN Courier are niste conditii de ambalare care trebuie respectate ca produsele sa ajunga in stare buna la destinatie. Daca spre exemplu Popescu trimite un ou ambalat intr-o cutie de carton, atunci este clar ca la destinatie va ajunge omleta : ). Din cate stiu eu, ambalarea recipientelor cu lichid ( cum es in cazul expus) se face in cutii de lemn special compartimentate, fixate cu material protector. Modalitatea de ambalare se regaseste pe site-ul http://www.fancourier.ro . Toate cele bune!

    • albinuta veninoasa spune:

      Inteleg ceea ce spuneti, dar aceste lucruri trebuie cerute de catre firma de curierat, mai ales cand scrie mare pe colet FRAGIL !!!. In alta ordine de ideii toate coletele pe care le trimitem in tara, pot sa fie „scapate” jos de la o distanta de o jumatate de metru fara sa fie spart vreun borcan.
      Ceea ce nu inteleg cei care scot o gramada de bani din aceste firme de curierat, este ca nu totul se rezuma la bani. Nu-l incalzeste prea mult pe client ca o sa fie despagubit daca o sa primeasca „tratamentul” dupa 3 zile.
      Fiecare OM greseste, fiecare firma are uscaturile ei, dar in momentul in care vrei sa rezolvi pe cale amiabila o pb de acest gen si angajatul iti spune : „seful stie aceste lucruri si ne spune sa respectam PROCEDURA”, atunci nu mai merita sa ne pierdem timpul.
      Totusi va multumesc pt telefonul primit si modul de a incerca sa salvati imaginea firmei.

  6. Ciprian Pardau spune:

    Ori de cate ori am avut de trimis ceva in tara, am ales Fan Courier, in ciuda postei de stat. Este, parerea mea, una dintre cele mai serioase firme de transport marfa.

    Legat de ce ai spus tu: problemele apar doar atunci cand unii soferi se cred mai sus in functie decat seful si incep sa faca propriile reguli, preturi.

    • albinuta veninoasa spune:

      Pana aici ai perfecta dreptate, dar in momentul in care gresesc si sunt invatati de catre sefi sa pacaleasca clientii, atunci nu mai este vb numai de sofer. Mai ales ca au tupeul sa-ti spuna „cunosc procedura, seful nu este de acord cu despagubiri”.
      Nu sunt prosti sefii, stiu ca majoritatea dintre noi nu avem timpul necesar pt a merge pa protectia consumatorului. Acolo mai dai o declaratie, te mai cheama peste 48 de ore, …

  7. Sunshine spune:

    Eu primesc rar colete, dar daca mi-ar fi ajuns mierea dupa care salivam de zile intregi cu borcanul spart m-as fi inrosit de nervi.Eu ca si client as fi facut in momentul acela reclamatie, pentru ca e clar ca n-a fost din vina producatorului.

  8. D-Petre spune:

    Cu orice firma de curierat poti sa ai probleme … mai mica sau mai mari, mai des sau mai rar asa ca solutia pe care ti-o recomand este sa te interesezi la 2-3 firme de conditiile contractuale, adica sa inchei un contract ferm cu una din ele, contract cu clauze clare, cu asigurarea coletului … dar toate chichitele costa.
    Daca trimiti ramburs cu valoare declarata mare te cam usuca la buzunar taxele percepute, daca trimiti acelasi colet si declari valoare mica nu te despagubeste cu mai nimic in caz de pierdere sau distrugere.

    • albinuta veninoasa spune:

      Am incercat pana acum 4 firme de curierat. Nu sunt multumit de nici una. Pana la urma trebuie sa ma opresc la cea cu distrugerile si intarzierile cele mai mici.

  9. Andrei Vladoi spune:

    Sincer… stii cum se zice, intotdeauna sa alegi cel mai mic rau, chiar daca e tot rau.. Lucrez cu Fan Curier de vreo cativa ani, si am avut destul de multe incidente, nenumarati clienti care se plangeau de starea finala a marfii transportate, retururi de marfa de la clientii nemultumiti. INSA, pe de alta parte sunt prompti si rapizi. Acum, ca ei percep rapiditatea ca pe aruncatul coletelor de colo-colo, e dezavantajul clientului.
    Am lucrat totusi si cu urgent, si cu atlassib, si cu Cargus, dar parerea mea este ca FanCurier este presus de ei.

    OFF-Topic :
    1. astazi am primit produsele de la colegul meu care le-a luat de la SatuMare. Fata de FanCurier, toate borcanele erau intacte :).
    2. Multumesc de bonusul acordat. Din seara asta o sa incep cu energizantul.
    3. Nuca macinata cu miere si scortisoara e dementiala!!

    Mersi mult si bafta in continuare!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *