Colon Help a gestionat bine problemele aparute?

Colon Help – probleme

De 3 zile incerc sa scriu un mic articol despre acest caz.

Este strigator la cer cand vezi prea mult orgoliu. Nu vreau sa repet ceea ce stiti deja, iar cei care nu stiti despre acest scandal, va invit sa cititi articolul lui Cabral sau Chinezu.

Nu mi se pare corect sa vina un  nenea „anonim” si sa-mi spuna ca energizantul 100% natural, nu-i bun de nimic si nu se merita sa-l cumparati, dar nu pot sa nu-l lasa pe om sa-si spuna parerea.

Acum eu va intreb si pe voi ce-i de facut cand consumi Colon Help sau Energizant 100% Natural si nu observi efectele asteptate ?

Sa le luam pe rand:

*esti nemultumit

*te gandesti ca nu ai respectat „tratamentul”, dozele

*te gandesti ca ii „apa de ploaie”

* te gandesti ca nu-i natural 100%, sau ce scrie pe prospect (eticheta)

*le scrii un e-mail cu toate detaliile si astepti explicatii

Citeste si →   Bzzzz sau Albinuta si zilele Biz.

* mai incerci odata produsul si esti atent la detalii si respecti cu strictete tratamentul

*totusi, la sfarsit esti dezamagit

-din plictiseala si lipsa timpului o lasi balta si iti atentionezi prietenii sa nu faca aceeasi greseala

-scrii un frumos articol despre produsul minune si parerea ta

Cum vad eu lucrurile din cealalta tabara ?

*incerc s aaflu cat mai multe detalii despre modul de viata (sanatate) a clientului nemultumit si caut o rezolvare in obtinerea rezultatelor

*incerc sa ofer cat mai multe explicatii despre produs si tratament pt a nu face clientul o mica greseala pe care „pmite” sa o recunoasca.

* daca acel client este nemultumit de rezultate si dupa a doua comanda, ma ofer sa-i trimit gratuit acel produs nu pt a-i inchide gura si il rog sa-i ofere mai multe detalii dupa consumarea produsului.

*daca clientul revine si este nemultumit exista 3 variante:

clientul nu respecta ceea ce-i spun

-produsul nu-si face efectul pt persoana respectiva (mai rar cazuri)

Citeste si →   Vine frigul

-produsul nu este de calitate

Exista o varianta de rezolvare, dar este mai dificila si numai in cazul in care clientul este de acord si vrea sa beneficieze de rezultatele produsului.

Trebuie sa-i declar razboi acelui client nemultumit si sa-l aduc in sala de judecata pt simplul gest ca-si spune parerea despre produsul meu ?  Oare am incercat sa iau legatura cu el si sa-l invit la o discutie amiabila ? Oare realizez ca poate am loc de a aduce imbunatatiri produsului meu daca il ascult ?

Acesta este si motivul pt care le cer tututror clientilor sa-mi scrie : Sugestii, Reclamatii, Propuneri, Intrebari, .. . Este mult mai usor sa rezolvi o problema decat sa o ascunzi.

Inainte de raspunsul de la judecatoria sectorului 4 Bucuresti, astept si parerile voastre.

✅ Ai un VOUCHER de Reduceri? → Vezi aici cum îl poți folosi

Vreau sucuri NATURALE!

Și ție îți plac sucurile din fructe proaspete (de sezon), nepasteurizate, fără conservanți, fără fierbere și fără zahăr adăugat, NATURALE 100%?

Miere Săbăduș | Produse Apicole 100% NATURALE - cumpără produse direct din stup!

6 comentarii pentru “Colon Help a gestionat bine problemele aparute?

  1. Anonymous spune:

    daca din 2 lingurite vrem sa dispara problmele, atunci nu mai cumparati, fratilor!!!!!!!!!produsele apicole sunt o minune pe acest pamant, nu trebuie dat in ele nici cu o floare!!!!!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *